Ile firmy zarabiają na wykorzystaniu Twojego tyłka?

Konkurs na Blog Roku 2015

Dziś dość kontrowersyjnie, ale tekst daje trochę do myślenia. Otwierając gazetę, włączając telewizję, czy jadąc przez miasto wszędzie widać reklamy. To środek komunikacji, jakiego używają producenci do przekazania nam kluczowej informacji: KUP MNIE! Każda firma płaci za wykorzystanie powierzchni reklamowej, ale czy zawsze? Pomyśl, ile producent markowych spodni, na które często wydajesz znaczny procent swoich dochodów, płaci za wykorzystanie jednej z najatrakcyjniejszych części Twojego ciała? Czy na Twojej pupie nie widnieje logo jego firmy? A może nosisz sportowe koszulki z emblematami typu „gracz polo na koniu”?  Gdzie się on znajduje? Na innej, równie atrakcyjnej części Twojego ciała! A teraz pomyśl, na ile wyceniłabyś/ wyceniłbyś swoje ciało, gdyby ktoś otwarcie przyszedł do Ciebie i zaproponował umieszczenie na nim swojej reklamy. Dopłacilibyście mu za to?

2 Comments on Ile firmy zarabiają na wykorzystaniu Twojego tyłka?

  1. W sumie nie mam się nad czym zastanawiać, bo nie noszę ciuchów z widocznym logo. :) Bardzo ich nie lubię, chociaż polówkę z „graczem polo na koniu” bym przygarnęła z chęcią.

  2. każdy chce, żeby ludzie wiedzieli, że on jest autorem danego produktu czy dzieła, żeby z nim był kojarzony.
    to, że producenci robią sobie w ten sposób reklamę to sprawa drugorzędna, bo przede wszystkim chcą, żeby ich produkty, były kojarzone z ich firmą
    zapraszam http://lepszaodsiebie.blog.pl/…/07/15/tecza-na-profilowym/

Dodaj komentarz

Twój adres email nie pojawi się na stronie.


*